İADE ŞARTLARI


•    Satın aldığım ürünü geri vermek istiyorum. Ne yapmalıyım?

Aldığınız ürünlerden herhangi bir sebeple memnun kalmazsanız siparişinizi, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde kullanmadığınız ve ürün ya da ambalajını (satılabilirliğini) bozmadığınız sürece iade edebilir, para iadesi alabilirsiniz. 14 gün içerisinde [email protected] adresine sipariş numaranız ve ilgili ürün kodu ile birlikte iade sebebinizi belirten bir e-posta gönderebilir 0 (216) 784 78 20 numaralı telefondan bu isteğinizi iletebilirsiniz. Bu aşamadan sonra, teslimat adresinize yönlendirilecek Yurtiçi Kargo yetkilisine; paket ve içeriğindeki tüm doküman (garanti belgesi, fatura, sevk irsaliyesi, kargo teslim fişi vb.) ile birlikte teslim ederek Yurtiçi Kargo firmasından karşı ödemeli olarak bize ulaştırabilirsiniz. Bu noktada sizden ricamız, ürünü mümkün olduğunca sağlam ve hasara uğramayacak bir şekilde paketlemenizdir. Ürününüzün bize ulaşmasına müteakip, yetkililerimizce yapılacak incelemelerin ardından kullanım hatası gibi nedenlerden kaynaklanan kesin bir aksaklık tespit edilmediği takdirde, tercih etmiş olduğunuz ödeme şekline göre ürün bedeli bankanıza iade edilecektir.  


Dilerseniz teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade taleplerinizi mağazamız vasıtasıyla da iletebilirsiniz. Bu durumda iade etmek istediğiniz ürünü, beraberinde gelen fatura, irsaliye vb. tüm yasal evraklarla birlikte, mağazamıza götürmeniz ve internet kanalıyla aldığınız ürünü iade etmek istediğinizi bildirmeniz yeterlidir. Bu aşamadan sonra mağazamız tarafından iade edeceğiniz ürün teslim alınarak incelenecek  ve eğer iade koşullarında olumsuz bir durum bulunmuyorsa, iadeniz 14 gün içerisinde, ödeme şeklinize göre yapılmış olacaktır. 


Teslim alındıktan sonraki 14 gün içerisinde bilgi verilmeyen ya da satılabilirliği bozulan ürünler [email protected]  tarafından iade alınamayacaktır.  


Yılbaşı, sevgililer günü, anneler günü gibi belirli günlere yönelik özel olarak hazırlanan ve ithal edilen ürünlerde, kampanya ve promosyon ürünlerinde de ürünün iadesi alınamamakta; müşterilerimiz bu şartları kabul ederek alışverişini gerçekleştirmektedir. 


İade edilen ürün, öncelikle [email protected]  bünyesindeki servis tarafından incelenecektir ve tüm koşullara uygun olduğu tespit edildiğinde, 3 ila 7 iş günü içerisinde uygulamaya girecek iade işlem süresi başlatılacaktır. 


Kurumsal alımlarla ilgili not: İade edeceğiniz ürünün faturası şirket adına düzenlenmiş ise, iadenizi, şirketinizin kargo ücretini dâhil etmeden (ürün birim fiyatı + KDV) keseceği iade faturası ile göndermeniz gerekmektedir.


İade talepleriniz yalnız [email protected]  merkezinden karşılanabilmektedir, bu yöndeki isteklerinizi lütfen [email protected]  adresine veya 0 (216) 784 78 20 numaralı telefona bildiriniz.


 •    Satın aldığım ürünleri değiştirmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

Memnun kalmadığınız veya herhangi başka bir neden ile değiştirmek istediğiniz ürünler için 30 gün boyunca değişim hakkınız bulunmaktadır. Konu ile ilgili olarak  [email protected]  mail atabilir veya 0 (216) 784 78 20 no'lu telefondan bize ulaşarak paketinizi ücretsiz kargo ile kapınızdan aldırtabilirsiniz ve istediğiniz diğer bir ürün ile değişimini sağlayabilirsiniz.



•    Aldığım ürün hasarlı / arızalı çıktı. Ne yapmalıyım?

Eğer [email protected]  aldığınız ürün hasarlı veya arızalı ise siparişinizi teslim eden kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyip, ürünü teslim almamalısınız.Konu ile ilgili olarak [email protected]  mail atabilir veya 0 (541) 801 10 10  no'lu telefondan bize ulaşarak siparişinizin telafisi en kısa zamanda gerçekleştirilecek ve bu işlem için gereken kargo masrafları [email protected]  tarafından karşılanacaktır.

•    Gelen ürünler ile verdiğim sipariş aynı değil. Ne yapmalıyım?

Bu durumda [email protected]  adresine konu ile ilgili bir mail göndermeniz veya 0 (541) 801 10 10   no'lu telefondan bize ulaşmanız gerekmektedir. Müşteri hizmetlerimiz konu ile ilgili olarak tarafınıza gerekli bilgi dönüşünü en kısa zamanda sağlayacaktır.

•    Sipariş ettiğim ürün stoklarınızda yoksa ,Ne yapmalıyım ?

Fiziki bir kaza veya teknik bir hatadan dolayı stoklarda olmayan bir ürünün alışveriş sayfalarında aktif görünmesi gibi nadir durumlarda ise, müşteri hizmetleri temsilcimiz sizinle en kısa sürede iletişime geçecek ve bu sorun tamamen sizin istekleriniz doğrultusunda çözüme kavuşturulacaktır. Böyle bir durumda yeni bir sipariş verebilir ya da siparişinizi iptal ederek paranızın iadesini talep edebilirsiniz. Ödemiş oldunuz bedel en kısa sürede ödeme tercihinize göre bankanıza iade edilecektir.

•    Ödemesini gerçekleştirdiğim siparişin içeriğinde değişiklik yapabilir miyim?

[email protected]  sayfalarında, alışverişinizi onayladığınız anda bankanız ödemenizi otomatik olarak gerçekleştirir ve siparişinizin onaylanmasının akabinde faturanız kesilir. Bu durumda siparişinizi iptal ederek, yeni bir sipariş vermeyi deneyebilirsiniz.

Eğer siparişinizde değişiklik yapmak istiyorsanız [email protected]  adresine göndereceğiniz bir e-posta ile ya da 0 (541) 801 10 10 nolu  ulaşabileceğiniz temsilcimize bu durumu bildirmeniz gerekmektedir. Gönderiniz kargo şirketine teslim edilmediyse siparişinizin teslim işlemi derhal durdurulacaktır.

Siparişinizin kargo şirketine teslim edilmiş olması durumundaysa tamamıyla iade koşulları geçerli olacaktır. [email protected]  siparişlerinizi, ödemenizi iade etmek koşuluyla iptal etme yetkisine sahiptir. Lütfen yazılı bildirimlerinizin hiçbirinin içeriğinde kredi kartı numaranız ve şifreniz gibi şahsi/maddi güvenliğinizi tehlikeye atabilecek bilgileri bulundurmayınız!

eturns information here. You can edit this in the admin site.